Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Pesquisar
Feche esta caixa de pesquisa.

Pós-Doutorado em Administração FUMEC

Pesquisa

Estratégia e Tecnologias em Marketing

Essa linha compreende pesquisas em comportamento do consumidor, tecnologias aplicadas ao marketing, logística, redes e canais de distribuição, composto mercadológico, ética e análise crítica das ações de marketing.

Estudos de modelos, processos e tecnologias adotadas pelas organizações na busca de seu desempenho superior em mercados competitivos. Estudos sobre o desempenho de organizações orientadas para o mercado nacional e internacional e suas implicações em marketing.

Estratégia em Organizações e Comportamento Organizacional

Essa linha de pesquisa compreende estudos sobre a evolução das organizações e sobre processos grupais e individuais, dentro de uma perspectiva estratégica. Abrange conteúdos relacionados aos temas: estratégias e arranjos organizacionais, estratégias cooperativas, governança corporativa, cultura e mudança, gestão do conhecimento.

Estudos sobre as dimensões do comportamento organizacional, tais como percepção e processo decisório, motivação e comprometimento, comunicação, liderança e gerência, conflito e negociação, empreendedorismo e gestão da competência e da carreira.